Postupak popravka

Svi proizvodi imaju dvogodišnje jamstvo, ukoliko nije drugačije određeno od strane uvoznika odnosno proizvođača. 

Servisiramo proizvode robne marke: Braun, Philips (mali kućanski aparati), Remington, DeLonghi, Kenwood, Saeco, Russell Hobbs, Tefal, Krups, Moulinex, Rowenta, Grundig, Valera, Bosch (mali kućanski aparati), Siemens, Varta, Oral B, Ariete, Lotus, Dirt Devil, Segway, Beko, Blomberg, HiSense, Ritter, Silk´n, Texell, Tomorrow´s kitchen, Glamox, Adax, Cassa Linea, Bellissima.


Kod nas možete izvršiti pregled, popravak i servis proizvoda odnosno možete kupiti bilo koji dodatni pribor za navedene marke odnosno, za proizvode iz naše ponude.

U vanjamstvenom roku pregled, popravak i servis proizvoda obavljamo prema važećem cjeniku na dan predaje proizvoda koji se nalazi u našim poslovnicama gdje se i obavlja popravak proizvoda.

Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun o kupnji tokom cijelog jamstvenog perioda jer su račun i jamstveni list jedini dokumenti sa kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Za popravak proizvoda u jamstvenom roku obavezno je uz proizvod priloziti:
- ovjeren jamstveni list (sa datumom kupnje, potpisom i pečatom prodajnog mjesta) 
- račun o kupnji proizvoda

- bez prethodno navedene dokumentacije (jamstveni list i račun o kupnji) nije moguće preuzeti proizvod na popravak u jamstvenom roku već se u tom slučaju proizvod preuzima na popravak isključivo u vanjamstvenom popravku (popravak plaća korisnik, potrošač) i kasnija promjena vrste popravka iz vanjamstvenog popravka u jamstveni popravak nije moguća.

Naša je djelatnost servisiranje i održavanje proizvoda u jamstvenom i van jamstvenom roku samo za proizvode za koje smo ovlašteni.

Kao što je i navedeno u jamstvenom listu, u jamstvo ne ulaze
- nikakva mehanička oštećenja uzrokovana prilikom pada proizvoda, nagle upotrebe, krivog rukovanja sa proizvodom ili nešto slično

- odrzavanje proizvoda koji je u obvezi vršiti korisnik sukladno uputama za upotrebu kao što je redovita zamjena filtera, zamjena mrezica i nozeva na brijaćem aparatu, uklanjanje kamenca itd., a sve je navedeni u korisničkim uputama.
- isto tako u jamstvo ne ulazi potrošni materijal, mrežice, nožići, posude, filteri...

Prije donošenja proizvoda na popravak, molimo da provijerite da li se radi o navedenom, jer u suprotnom nećemo moći zaprimiti Vaš proizvod u jamstvenom roku.

Servisiranje proizvoda i pribor osigurani su i dobavljivi ovisno o dobavljaču tako da dijelove možemo naručiti i pribaviti ih u najkraćem mogućem roku ukoliko ih nemamo odmah na lageru.

Korisnik proizvoda / potrošač predajom proizvoda na popravak u obvezi je informirati se o tijeku popravka proizvoda (je li proizvod popravljen), a izričito je u obvezi preuzet popravljeni proizvod u roku od 15 dana od datuma dovršetka popravka, a najkasnije u roku 60 dana računajući od dana predaje proizvoda na popravak (PROIZVOD MOŽE ALI I NE MORA BITI POPRAVLJEN), te ukoliko se u navedenom roku proizvod ne preuzme korisnik / potrošač ovlašćuje ( DAJE IZRIČITU PRIVOLU) Singuli d.o.o. DA SE PROIZVOD ZBRINE KAO elektronički EE otpad , odriče se bilo kakvih potraživanja u vezi proizvoda (uključujući, ali ne ograničavajući se na bilo kakvu naknadu štete, materijalnu ili nematerijalnu štetu).  

Isto tako, ukoliko niste iz Zagreba ili ne možete doći do Zagreba, nazovite nas ili nam pošaljite e-mail i osigurat ćemo prijevoz Vašeg proizvoda do nas i kada je proizvod popravljen, isti proizvod ćemo vratiti na Vašu kućnu adresu.

Za daljnje upute oko prijevoza, molimo nazovite naš centar 072 700 707  ili ispunite prijavu kvara na našoj web stranici ili nam pošaljite e-mail na adresu: info@singuli.hr.

Kada ste ostavili proizvod kod nas na popravku, prije podizanja molimo da stanje popravka provjerite putem naše Web stranice, ili putem broja telefona navedenog na radnom nalogu.

Prilikom popravka i ugradnje rezervnih dijelova i pribora u našoj ponudi su isključivo originalni rezervni dijelovi i pribor, dobavljivi od proizvođača odnosno branda.


Vaš Singuli d.o.o..