Reklamacije i povrati

Na našoj internet stranici možete pronaći postupak servisiranja uređaja u jamstvu i u van jamstvu te kako i na koji način nam možete poslati uređaj, koje proizvode servisiramo te u kakvo je stanje naloga vašeg uređaja.

Osigurali smo besplatnu dostavu od Vas do servisa i od servisa do Vas za servisiranje uređaja u jamstvu.

Ukoliko prilikom preuzimanja uređaja primijetite da je uređaj neispravan ili ukoliko jednostavno niste zadovoljni sa njime, molimo Vas da nas prije svega svakako kontaktirate kako bi Vam mogli izaći ususret i riješiti problem ili Vaše nezadovoljstvo.

Svakako, tada na našoj stranici možete popuniti jednostrani raskid ugovora jer na tom obrascu su nam potrebni određeni podaci.

Ukoliko će Vam biti potrebna podrška ili želite jednostavno navedeno učiniti na drugačiji način, svakako nam možete poslati e-mail na info@singuli.hr, nazvati nas na telefon 072 700 707, ili nas posjetiti u nekoj od naših poslovnica.

Poslat ćemo Vam potvrdu da smo zaprimili Vaše nezadovoljstvo i obavijestiti Vas o rješenju istog odnosno, može li se proizvod zamijeniti novim proizvodom, može li se vratiti novac za proizvod ili je proizvod jednostavno potrebno poslati u servis.

Bilo da se radi u slučaju da ćemo Vam proizvod zamijeniti novim ili Vam vratiti Vaš novac, svakako trebamo organizirati dostavu službu koja prikuplja proizvod i vraća ga k nama o čemu ćemo Vas svakako obavijestiti zajedno sa informacijom rješenja Vašeg nezadovoljstva. Pokušat ćemo sve odraditi u što kraćem roku, odnosno unutar 2-3 radna dana, a najkasnije do 14 dana. U suprotnom nas svakako molimo nazovite na broj telefona 072 700 707 ili nam pošaljite e-mail na adresu info@singuli.hr

Ukoliko je uređaj potrebno poslati u servis, obavijestit ćemo Vas te poslati vam dostavnu službu koja će također uzeti uređaj i odvesti ga za Vas besplatno u servis.

Ukoliko je pošiljka ili proizvod oštećen u transportu i ukoliko su oštećenja vidljiva pri preuzimanju molimo vas da pošiljku ne preuzimate ali ukoliko utvrdite nakon otvaranja pošiljke, molimo vas sačuvajte ambalažu kako ste pošiljku dobili. Kontaktirajte nas kako bi riješili problem koji je nastao.

 Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

 Raskid ugovora i povrat proizvoda

Pismene prigovore možete poslati na Singuli d.o.o., Primorska 3, 10 000 Zagreb, Hrvatska odnosno putem e-maila: singuli@singuli.hr ili jednostavnim popunjavanjem obrazca na našoj web stranici Obrazac za jednostrani raskid ugovora